Re: Głośniki S/PDIF

Autor: ObiOba <obioba_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 18 Aug 2007 - 23:07:03 MET DST

> Oj, jednak niedokonca masz racje! Np. LOGITECH Z-5500 (zwane potocznie
> glosnikami) maja wbudowany wzmacniacz w suba, i chyba wszystkie mozliwe
> rodzaje wejscia sygnalu dzwieku!

Oczywiście chodziło mi o zestaw głośnikowy, czyli głośniki + wzmacniacz +
"dekoder" S/PDIF.

Po pierwsze szukam zestawu 5.1, a po drugie chcę kupić wszystko za jednym
zamachem, najlepiej w jednym pudle. Potem to rozpakowuje, włączam do prądu,
podłączam do komputera i ma grać.

> Sam je mam polaczone optycznie z kompem ...

Ja na karcie mam S/PDIF na jack-u (z symbolem fali prostokątnej) więc to
chyba jest jakiś "elektryczny" S/PDIF. Jeszcze nic do tego nie podłączałem,
ale w instrukcji mam opis "cyfrowe wyjście S/PDIF", więc to chyba jest
S/PDIF, który można podłączyć do zestawu głośnikowego z S/PDIF.