Re: sterowanie wiatrakiem i zasilacz.

Autor: Radoslaw F <radoslaw_at_poczta.emitel.pl.NO_SPAM>
Data: Sat 18 Aug 2007 - 16:28:57 MET DST

Dnia 2007-08-18 14:48, Użytkownik Maciej Browarczyk napisał:

> Kupilem kilka dni temu Scythe Ninje, fajna zabawka, troche duza ;) Ale
> do rzeczy, do zestawu dolaczony byl duuzy wiatrak, BOXowy wiatrak ma
> kabelek 4 zylowy, moglem sterowac tymze wiatrakiem via SpeedFan, teraz
> jak podlaczylem kabelek 3 zylowy od wiatraka Scythe nie moge nim
> sterowac. Niejaki Radoslaw F z grupy pisal, ze puszcza ten wiatrak na
> 800-900rpm, ja niestety nie moge zmusic go do dzialania tak jak ja chce
> (chodzi tylko na 1300rpm :/ ). Jak to zrobic?

Nie ja puszczam tylko moja płyta.
Speed Fan v4.32 głupieje przy moich wentylatorach i pokazuje
przy jednym 6 tysięcy a przy drugim 22 tysiące.
Dane najbardziej zbliżone do prawdziwych pokazuje HardwareSensorsMonitor
v4.2.
Przy moim wiatraku od Ninji był wtyk 4 pinowy taki sam jak w
wiatraku boxowym.

Pozdrawiam