sterowanie wiatrakiem i zasilacz.

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Sat 18 Aug 2007 - 14:48:23 MET DST

Hej,
Kupilem kilka dni temu Scythe Ninje, fajna zabawka, troche duza ;) Ale
do rzeczy, do zestawu dolaczony byl duuzy wiatrak, BOXowy wiatrak ma
kabelek 4 zylowy, moglem sterowac tymze wiatrakiem via SpeedFan, teraz
jak podlaczylem kabelek 3 zylowy od wiatraka Scythe nie moge nim
sterowac. Niejaki Radoslaw F z grupy pisal, ze puszcza ten wiatrak na
800-900rpm, ja niestety nie moge zmusic go do dzialania tak jak ja chce
(chodzi tylko na 1300rpm :/ ). Jak to zrobic?

ps. SMART juz dziala, nie wiem jak i dlaczego, przeinstalowalem
Windowsa, bo mialem problemy i zadzialalo :o
ps2. Po zainstalowaniu Scythe Ninja caly komputer lekko ucichl ale tylko
lekko, bo jak sie okazalo Zalman na GF7600GS wcale nie jest taki cichy
(poluje na pasywnego Zalmana HP-costam) i przy duzym obciazaniu
wychwalany zasilacz Chieftec 420W halasuje jak meserszmit :/ Sa jakies
alternatywy 4xxW (blizej 400W) pasywne lub BARDZO ciche i w miare tanie?
Antec Phantom nie wchodzi w gre, bo nie mam tyle kasy. Najchetniej to
bym tego co mam Chiefteca przerobil, czyt. wsadzil mu inny wiatrak, da
sie tak? Ewentualnie czy jest duze prawdopodobienstwo, ze zasilacz sie
spali jak usune mu wiatrak?;)

--
Pozdrawiam,
Maciek