Re: Czy BENQ FP93GP nadaje się do pracy nad zdjęciami?

Autor: jack <shineme-wytnij_at_gazeta.pl>
Data: Sat 18 Aug 2007 - 16:32:43 MET DST

Dnia Sat, 18 Aug 2007 10:11:11 +0000 (UTC), Adramelech napisał(a):

> "Player" <ooooooooo@ooooooooo.pl> Odpowiedz na

> Już nie przesadzaj, to obróbka zdjęci, a nie DPT. Tyklo do DTP, potrzebna są
> dobrze skalibrowane kolory, by na papierze było to samo co na monitorze. IMO
> Benq 93GP będzie wystarczajacy.
>
> Pozdrawiam!

A czymże jest obróbka zdjęć jak nie także obróbką kolorystyczną - tutaj
potrzeba naprawde dobrze skalibrowane kolory by na papierze było to samo co
na monitorze i mało tego by było zgodne z zamierzeniem. Nie Twierdze ze
Benq się nie nada ale mylisz twierdząc ze do w miare profesjonalnego
zajmowania się fotografią sprzęt moze spełniać mniejsze niz na DTP
wymagania.