Re: Jakosc kart dzwiekowych

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Sat 18 Aug 2007 - 12:27:56 MET DST

Marcin Narzynski pisze:

> Jestem zdumiony. Nie znałem wcześniej tego programu. Mierzyłem programem
> Sound Forge. Right Mark Analyser też pokazał mi 92 dB S/N na mojej
> karcie SB Audigi2. Nie wiem teraz, co o tym myśleć. Możliwe, że będę
> musiał zweryfikować moją wiedzę w tym temacie. Możliwe też, że RM
> Analyser mierzy coś "pod publiczkę". Nie mam zdania.

Raczej wątpię. Jest trochę zbyt powszechnie wykorzystywany do testów,
dawno byłoby coś wiadomo gdyby zafałszowywał wyniki (vide swego czasu
3DMark). Zresztą kiepskie dźwiękówki dostawały w RMAA fatalne wyniki.

--
| Andrea | http://czerwona-linia.blogspot.com/ |
There is no such thing as overkill, there is