Zawiesza sie.

Autor: Zebbik <zebik_at_op.pl>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 22:32:52 MET DST

Witam.

Moj komputer Od pewnego czasu dziwnie sie zachowuje. Miedzy innymi
gasnie tak jakby przechodzil do stanu "Hibernacji" (tak to sie nazywa).
Przy czym nie jestem go w stanie "podniesc". Poza tym, gdy gram w gre
World Of Warcraft, dzieje sie to czesciej, a takze gra czesto sie po
prostu wywala. Co jakis czas kiedy system sie zrestartuje, pisze ze to
wina sterownika graficznego, ale nigy z nim nie bylo problemow ...

Jako winowajce uznalem pamiec RAM. Zdiagnozowalem ja programem Windows
Memory Diagnostic (ruruchamia sie w DOS'ie po restarcie) i program
wykryl bledy, tzn. roznice w wartosciach zapisanych i odczytanych.

Teraz mam pytanie. Czy to faktycznie pamiec? bo slyszalem, ze jesli
walnieta jest pamiec to windows wogole ie startuje ...

Prosze o opinie.

Pozdrawiam.