Re: Zawiesza sie.

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 23:04:26 MET DST

On 17 Sie, 22:32, Zebbik <ze...@op.pl> wrote:
> Witam.
>
> Moj komputer Od pewnego czasu dziwnie sie zachowuje. Miedzy innymi
> gasnie tak jakby przechodzil do stanu "Hibernacji" (tak to sie nazywa).
> Przy czym nie jestem go w stanie "podniesc". Poza tym, gdy gram w gre
> World Of Warcraft, dzieje sie to czesciej, a takze gra czesto sie po
> prostu wywala. Co jakis czas kiedy system sie zrestartuje, pisze ze to
> wina sterownika graficznego, ale nigy z nim nie bylo problemow ...
>
> Jako winowajce uznalem pamiec RAM. Zdiagnozowalem ja programem Windows
> [...]

Windows z "walnieta" pamiecia wyswietla blue screen albo sie resetuje.
Oczywiscie wczesniej moze nie zaladowac systemu. To co opisales to
bardziej zle lub troche za wysoko przetaktowany procesor. Popatrz
troche na temperatury.
Troche filozofuje, bo oczywiscie glownym podejrzanym jest pamiec.
Sprawdz w innym komputerze.