Re: CPU, zasilacz - BEZ WENTYLATORÓW!!

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 14:49:14 MET DST

Użytkownik "Seryozha" <Seryozha@off.onet.eu> napisał w wiadomości
news:fa2pvu$9t4$1@news.onet.pl...
> Powracam do tematu beszmerowego komputera (bez części mechanicznych).
>
> Sprawę "dysku" opartego na flaszach już (względnie) wyjaśniliśmy, teraz
> pora
> na wentylatory - przy CPU i w zasilaczu.
>
> Co do CPU to gdzieś wyczytałem, że jeżeli taktujemu procka p o ł o w ą
> jego znamionowej częstotliwości to wtedy możemy odkręcić wiatrak (sam
> radiator wystarczy).
> Czy potwierdzacie to?
>
> Tak więc teraz tylko nie wiem co z zasilaczem... co zrobić żeby był bez
> wiatraka?

Widzę, że wszyscy doradzają albo kupienie radiatora na procka za około 150zł
lub zasilacz pasywny o wartości ponad 300zł.Jeśli chcesz się dowiedzieć jak
to zrobić dobrze i kosztem nie większym niż 60-80zł, napisz do mnie na
priv - tutaj będzie ciężko to wyjaśnić. Ja takim kosztem wyciszam kompy do
zera zachowując niemalże takie same temperatury jakie były przed
"zabiegiem".