Re: przyjme

Autor: del <del19_at_wp.pl>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 14:23:33 MET DST

sprzet potrzebny mi do nauki gdyz na aktualnym moim nie moge
eksperymentowac a jak komus jakis nie potzrebny zawala miejsce albo ma
wyrzucic to mi sie przyda!!!!! a koszty wysy ki moge pokryc!! a
zreszta jak ktos sie pozbywa czegos to czemu ma komus tego nie oddac!!
gdzie na allegro by y takie og oszenia ze sprzetem?? zalezy mi
zw aszcza na starych laptopach telefonach (moge jakis odkupic) i na
ca ych komputerach(chodzi mi komputery np tylko bez procesora ,
dysku ,karty muzycznej lub graficznej!!)