Re: Plyta Abit K9 - jak przy O/C sie pozbyc Safe Mode?

Autor: Janeo <janeo100_at_gmail.com>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 14:16:52 MET DST

On 17 Sie, 14:08, "maX" <aver@_out_of_spam_interia.pl> wrote:
> Do dok adnie opisano ca kwesti
> opisano tutaj:http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=2685-15
Dzieki za linka poczytam.

On 17 Sie, 12:58, Rados aw Sokó <Radoslaw.So...@polsl.pl> wrote:
> Powiniene zatem zacz
> od mocnego spowolnienia jej (albo zegarem, albo przynajmniej
> samymi timingami) a dopiero potem d wiga zegar procesora.
No wiec niepodnoszenie sie kompa to prtawdopodobnie byla sprawa
pamieci, do ktorych nie chcialem sie dotykac... zmienilem tylko HT=3
(nie wiem ile bylo naprawde, bo bylo Auto) oraz 800=>667 MHz.
Komp sam juz wstaje :) i to przy duzo wyzszych czestotliwosciach
magistrali. Mam nadzieje, ze to byla ta przyczyna, moze jeszcze ten
HT=3 nie do konca prawidlowy.
Pozdr. = J