Re: Samsung

Autor: Gorgo <Mariusz.Gorzoch_at_gmail.com>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 09:03:08 MET DST

On 17 Sie, 02:06, Raack <ra...@o2.pl> wrote:

> Dlatego warto kupowac w malym sklepiku lub na gieldzie. Mozesz sie
> umowic z wlascicielem, ze za 50-100 drozej bedziesz go mogl zamienic
> jesli bedzie mial cos z pikselami. Bierzesz, rozpakowywujesz, wkladasz
> do foliowego worka, przykrywasz kocykiem i wlaczasz. Czekasz uwazajac,
> zeby sie nie "przegrzal". Za pol godziny sprawdzasz czy w porzadku,
> wylaczasz i ... do lodowki. Jak przejdzie taka probe bez pojawienia
> sie usterek - to jest dobry, jak nie - wymieniasz i powtarzasz.
> Moze glupawo to wyglada, ale robie tak z panelami od pierwszego (z
> [...]

W pelni popiertam i sie zgadzam. Prawde mowiac, to gdyby opowiedziec
moja historie od poczatku, to tak naprawde jest to moj 3 monitor
samsunga. Generalnie monitor kupilem w malym sklepiku w wa-wie i
kupujac go wykupilem gwarnacje zero pikseli. Pierwszy monitor mial
wypalone piksele, tak wiec wymienilem go w ramach gwarancji, drugi...
testowalem tydzien i wygladal na to, ze bedzie dobry.... no ale widac
padl.... ten trzeci, ktory teraz otrzymalem nie mialem mozliwosci
nawet wlaczyc w serwisie ! <- i to mnie wlasnie najbardziej wkurza.

ps. Dodam jeszcze tylko, do pelni obrazu, ze 3 tygodnie wczensiej
kupilem TV samsunga 37" (koszt okolo 6k) - po przywiezieniu do domu -
co mam - WYPALONY PIXEL. Tutaj tez na szczescie zabezpieczylem sie i
mialem mozliwosc wymiany. Po kilku dniach przyjechali kolesie z
nowiutkim samsungiem 37", rozpakowuje go w domu, podlaczam pod
laptopa, zeby sprawdzic matryce i co widze WYPALONY PIXEL NA SAMYM
SRODKU!. Przepraszam zatem wszystkich, ale po tym jak przeszly mi
przez rece 5 nowych LCD - i wszystkie mialy wady - to mam prawo
uwazac, ZE TA FIRMA NIE MA POJECIA CO TO JEST JAKOSC! ! !

niemniej dzieki za rade i naprawde nikogo nie chce urazic, ale po
moich przejsciach z ta dziadoska firma mam prawo tak sadzic!
pozdrawiam
Gorgo