Geforce 6150 gdzie szukać listy trybów tekstowych?

Autor: <mdlistdoc_at_hotmail.com>
Data: Thu 16 Aug 2007 - 19:56:25 MET DST

Mam Geforce 6150. Poszukuję listy trybów tekstowych vesa lub svga (lub
aplikacji, która mi to pokaże). Chodzi mi konkretnie o tryb _tekstowy_
1024x768 16 kolorów (ostatecznie może być więcej kolorów).
-Google nic nie pokazuje,
-windows w ustawieniach karty graficznej ma tylko tryby graficzne,
-linux pokazuje tryby teksotwe ale tylko klasyczne CGA/EGA/VGA wyższych już
nie,
Wszystkie programy typu benchmark/diagnostyczny dla windows tylko pokazują
tryby graficzne.
Odkopałem stare programy diagnostyczne dla DOS lecz też są tylko tryby
graficzne.
Jeden program o nawie vgatest.exe ma w opcji nr 8 możliwość testowania
tekstowych trybów vesa lecz nic nie działa.

I teraz nie wiem, czy Geforce 6150 trybów vesa txt nie obsługuje wcale czy
po prostu żaden znany mi program nie potrafi się do nich dokopać.

Jak byłem młody i piękny to wraz z kartą S3 Trio64 PCI 1MB dostałem kartkę
A4 z rozpiską wszystkich trybów w postaci tabelki. I tryby svga vesa txt
tam były. W instrukcji od Geforce 6150 nie ma nic na ten temat.

Na stronie ze sterami Nvidii można zawsze pobrać release notes do sterownika
od windowsa XP. Tam też są tylko tryby graficzne.

Gdzie szukać listy trybów tekstowych?

Zbyszek

--
mdlistdoc(at)hotmail(dot)com is spamer