Re: Cichy dysk

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 10:59:34 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> Ino ja dyski kupuję w dobrych sklepach (gdzie nie kopią
> po pudłach w magazynie), wkręcam je na stałe do komputerów
> i przyzwoicie chłodzę.

Ja nie mam już możliwości bardziej chłodzić bo wentylacja obudowy jest i
tak niezła. Wkręcone na stałe, odkurzone (tylko jeden musiałem wyjąc bo
buczenie było okropne!

> Zazwyczaj większa liczba talerzy oznacza większą temperaturę
> pracy, hałas i awaryjność.

No to jestem miedzy młotem a kowadłem. Albo 3 talerze i.. to co
napisałeś wyżej albo 2 talerze i mniejsza pojemność za ta cenę.
namawiano mnie na dysk 500GB - ale to i tak dla mnie za dużo no i
robienie backupu dla 500GB dysku jest już mocno kłopotliwe.

To skoro siedzisz w "Samsungach" powiedz który konkretnie model brać bo
samsung ma serie SPxxx4C i HDxxxxJ. Która wydaje sie byc lepsza? Przełom
następuje w okolicach 250GB.

za 20 minut wyruszam wiec mi sie spieszy ;)