Re: 2 czy 4 GB do laptopa?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 10:52:19 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Andrea
>Zasady współżycia społecznego w sensie prawnym nie są nigdzie dokładnie
>zdefiniowane. Dopiero sąd orzeka, czy zostały naruszone i w jakim stopniu.

Brawo. Złamanie umowy też sąd stwierdza. (pomijając przypadek, kiedy
strony zgodzą się, że faktycznie coś takiego zaszło; z zasadami
współżycia społecznego też tak może być). Twój punkt będący?

>Ależ owszem. Ale jeśli w sposób niepełny zdefiniujesz zakres tego
>użytkowania to tylko i wyłącznie twój problem jeśli użyję programu
>inaczej niż miałeś to w planach.

Nie, misiek. Potraktuj to jak ACL-e. Domyślnie masz zabronione
działanie. Prawo daje Ci kilka "regułek" w tym ACL-u pozwalających na
pewne rzeczy. Licencja daje Ci dodatkowych kilka "regułek". Ale cały
czas domyślnie jest stan "zabronione".
Innymi słowy - nie wolno Ci wykraczać poza to, co przewidziane prawem,
oraz zapisane w licencji.

>And your point is?

Czytałeś GPLv2? Czytałeś ustawę o języku polskim?

>Zmienia to jakoś zapisy GPL w Polsce?

A co to ma wspólnego z Polską? Któraś z tych firm jest polska?

--
\------------------------/ Microsoft Office 2000: Już się nie dasz
|  Kruk@epsilon.eu.org   |