Re: 2 czy 4 GB do laptopa?

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 10:16:12 MET DST

Mariusz Kruk pisze:
> epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Andrea
>
> No, złamanie umowy też musi stwierdzić sąd. Twój punkt będący?

Zasady współżycia społecznego w sensie prawnym nie są nigdzie dokładnie
zdefiniowane. Dopiero sąd orzeka, czy zostały naruszone i w jakim stopniu.

> Jak już pisałem, mylisz się. Oprogramowanie nie jest twoją własnością i
> nie możesz z nim robić co ci się podoba. Musisz mieć pozwolenie na
> użytkowanie w postaci licencji.

Ależ owszem. Ale jeśli w sposób niepełny zdefiniujesz zakres tego
użytkowania to tylko i wyłącznie twój problem jeśli użyję programu
inaczej niż miałeś to w planach.

> Pewien jesteś?
> Zwłaszcza w świetle ustawy o języku polskim. :-)

And your point is?

> Choćby to, że deal Novell/MS został zawarty w usiech.

Zmienia to jakoś zapisy GPL w Polsce?

--
| Andrea | http://czerwona-linia.blogspot.com/ |
There is no such thing as overkill, there is