Re: Cichy dysk

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 10:36:13 MET DST

Mariusz pisze:
> WD to loteria niestety na ogół przegrywasz.

Na razie ma tak z samsungami. Mam jakiegoś pecha bo nigdy za pierwszym
razem nie jestem w stanie kupić dobrego. dopiero następny lub po
wymianie gwarancyjnej działa niezawodnie bardzo długo.

> Do tego nie grzeja się zbyt mocno - niestety najnowsze nieco bardziej. Do
> tego szybkie. Polecam 250 starszej serii na ATA, była dośc cicha i chłodna.

ATA u mnie odpada w przedbiegach wszystkie 4 kanały zajęte :) ale pewnie
różnicy miedzy nimi nie ma żadnej poza podłączeniem.