Re: Cichy dysk

Autor: Mariusz <mkNOSPAM_at_namyslow.net>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 10:20:11 MET DST

> WD w swoich specyfikacjach ma 24dBa. A jak to ma się do rzeczywistości?
WD to loteria niestety na ogół przegrywasz.
Miałem dwa takie same dyski (model, wielkość) ale jeden czarny jeden srebrny
czarny bezszelestny z srebrny nie dało się pracować - wył silnikiem jakby
ktos go torturował.
Ja, nie chcąc Samsunga (jakoś nie mogę się przekonać) zanabyłem Hitachi.
Bezszelestne to one nie są, ale silnika prawie nie słychać a głowice
zachowuja umiar, a przynajmniej nie ma losowości, wszystkie chodza tak samo.
Do tego nie grzeja się zbyt mocno - niestety najnowsze nieco bardziej. Do
tego szybkie. Polecam 250 starszej serii na ATA, była dośc cicha i chłodna.

--
Mariusz