Re: Cichy dysk

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 09:47:34 MET DST

PSYLO pisze:

> Jeśli dobrze zamontowałeś Samsungi i nadal były dla Ciebie zbyt głośne
> to obawiam się, że ciężko będzie znaleźć coś, co spełni Twoje
> oczekiwania...

Miałem po prostu dwa felerne egzemplarze tej serii. Jedne wpadał w takie
wibracje że dopiero położenie go na specjalnie wyciętych podstawkach ze
styropianu 5cm powstrzymało wibracje na dobre. zamontowany w miejscu na
dyski dudnił cała obudową.

WD w swoich specyfikacjach ma 24dBa. A jak to ma się do rzeczywistości?