Re: 2 czy 4 GB do laptopa?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 08:36:23 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Andrea
>A co z tego co napisałem pozostaje z nimi w sprzeczności? Jedna zasada
>ogranicza bezwzględność obowiązywania drugiej. Norma. KC też ogranicza w
>odpowiednim zakresie swobodę zawierania umów. Konstytucja ogólnie
>wyznacza pewne granice prawne definiując podstawowe obowiązki i
>wolności. Zresztą w ogóle to strzelasz trochę niecelnie, bo naruszenie
>abstraktu jakim są zasady współżycia społecznego każdorazowo musi
>stwierdzić sąd.

No, złamanie umowy też musi stwierdzić sąd. Twój punkt będący?

>Oczywiście. Nigdzie nie twierdziłem, że mogę zrobić coś co zabrania
>ustawa. Ale jeśli mi nie zabroni? Zgadzając się na licencję dobrowolnie
>ograniczam swoje prawa wynikające z ustawy. Ale tylko w takim zakresie
>jakim licencja to wymusza. Jeśli mi czegoś nie zabroni (co nie jest
>wcześniej zabronione w ustawie) to cóż...

Jak już pisałem, mylisz się. Oprogramowanie nie jest twoją własnością i
nie możesz z nim robić co ci się podoba. Musisz mieć pozwolenie na
użytkowanie w postaci licencji.

>A co ma do tego system prawny? GPL działa też w Polsce.

Pewien jesteś?
Zwłaszcza w świetle ustawy o języku polskim. :-)

>Kretyńskie
>przepisy patentowe co prawda nie, ale co to zmienia w powyższym przykładzie?

Choćby to, że deal Novell/MS został zawarty w usiech.

--
[------------------------] Bieżący dysk nie jest już być prawidłowy(MS-
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] DOS7.0)