Re: 2 czy 4 GB do laptopa?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 08:28:49 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Andrea
>OK, trochę się zaplątałem (kwestia pory), ale zmierzam jedynie do tego,
>że pewne rzeczy muszą być uregulowane w umowach precyzyjnie. Jeśli nie
>są, mogę znaleźć sposób na takie wykonanie umowy
>(najmu/licencyjnej/jeszcze innej), że pozostanę w zgodzie z jej literą
>robiąc coś, czego kompletnie nie przewidziałeś.

Nie do końca. Nie jesteśmy w anglosaskim systemie prawnym. Poza zapisami
umownymi wchodzą w grę jeszcze takie zabawne pojęcia jak np. wspomniane
wcześniej zasady współżycia społecznego, czy zachowanie należytej
staranności.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Please   don't   say   `\def  cs{...}',  say
\  Kruk@epsilon.eu.org   / `\def\cs{...}'.(TeX)