Cichy dysk

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 08:17:56 MET DST

Mam mała awarie i muszę rozglądać sie za nowym dyskiem. Dlatego rposze
grypowiczów co mają do czynienia z dyskami bardziej "namacalnie".
Miałem uż chyba do czynienia z wszystkim własnościami dysków na poziomie
fizycznym, tzn, z wibracjami, praca mechanizmu, pracą silnika, i
temperatura.

Pojemność dysku ograniczona ceną do 250zł. I ani grosza więcej.
Z własnego doświadczenia seagate sa chroboczące podczas zapisu. Nie
spotkałem cichego seageta więc odpada.
Dla mnie dysk musi być cichy. To właściwie najważniejszy jego parametr.
Minimum 160GB.
Miałem Samsunga HD160JJ - ten typ już odpada. Podobnie jak SP1603C.

Teraz taka zagwozdka miedzy pojemnościami dysków. Ile to ile w
rzeczywistości. bo na 160GB mam 11GB straty. na 320GB miałbym tak
naprawdę około 300GB.
Więc co polecacie. Cichy i w pracy i w spoczynku i chodny.