Re: Cichy dysk

Autor: .lamer <lamer_at_fake.pl>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 11:54:13 MET DST

Osadnik pisał więc napisał:

> Dla mnie dysk musi byc cichy. To wlasciwie najwazniejszy jego
> parametr. Minimum 160GB.

Jakiś czas temu szukałem czegoś cichego (do pracy w nocy) i robiłem
testy. Przynosiłem do domu dyski i podłączałem je około 02:00 AM aby
było maksymalnnie cicho. Byłem przekonany, że wygra Samsung (niestety
nie pamiętam modelu) ale wygrał WD 1600AAJS. Różnicą na plus był
cichszy start i emitowany w trakcie dźwięk. Samsung emitował taki...
nie wiem jak to opisać... ton który mnie drażnił, a WD nie. Dodam
jednak, że w ciągu dnia (standardowe dzwięki dnia) - oba dyski były
niesłyszalne.

Pozdrawiam.

--
.lamer