Re: 2 czy 4 GB do laptopa?

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 00:23:06 MET DST

Mariusz Kruk pisze:
> epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Andrea
>
> Może tak źródło podasz...

Kodeks Karny, zasada w doktrynie nazywana "Nullum crimen, nulla poena
sine praevia lege poenali". Funkcjonuje oczywiście nie tylko w prawie
karnym, w istocie jest to jedna z podstaw tzw. państwa prawa.

> Pozwolę sobie stwierdzić, że na mój gust się mylisz. I tyle.

Niestety (dla Ciebie), nie mylę się.

> A to jest już zupełnie inna kwestia.

Niezupełnie inna. Podstawy ma w tych samych zasadach prawnych.

--
| Andrea | http://czerwona-linia.blogspot.com/ |
There is no such thing as overkill, there is