Re: 2 czy 4 GB do laptopa?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 00:22:32 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Athum A.
>Jedna z podstawowych zasad prawnych.

Tylko ta zasada nie zawsze ma zastosowanie.
Piszę teraz z pamięci, więc może to być nie do końca ścisłe (zwłaszcza,
że IANAL; jeśli jest na sali prawnik, może poprawi :-)), ale ta zasada
stosuje się do kodeksu karnego, który ma cokolwiek inną konstrukcję i
cele niż taki, na przykład, KC.
Nie zapominaj też np. o art. 5 KC

>Nastepnym razem zanim uzyjesz slowa "bzdura" proponuje sie troche poduczyc.

IVVIP

>Nie ma sprawy. W kogo?

Nie trzasnąć kogoś drzwiami. Po prostu trzasnąć drzwiami. Chyba, że taki
związek frazeologiczny jest Ci obcy.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ THE  PRESIDENT DID IT, IS NOT AN EXCUSE(Bart
\  Kruk@epsilon.eu.org   / Simpson on chalkboard in episode AABF05)