Re: 2 czy 4 GB do laptopa?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Thu 16 Aug 2007 - 23:20:32 MET DST

strzeli <iberopl@neostrada.pl> wrote:

> Takiej firmie jak dell mozna zaufac mysle

            To tylko elektornika, a elektronika nie jest niezniszczalna.
Zreszta nawet gdyby byla to nie rozwiazuje to sprawy np: kradziezy,
o ktora z natury rzeczy latwiej przy urzadzeniu przenosnym.

> A co backupu..dyski sa tanie... 400-500zl ... cotygodniowy backup i
> czlowiek spi spokojnie.

            No wlasnie _cotygodniowy_. Murphy czuwa i zazwyczaj przy awarii
urzadzenia najbardziej potyrzebnych danych nie ma, bo powstaly np: w ciagu
ostatnich 5 dni.

> Nie rozumiem/? Dell przez stacje daje taka mozliwosc, dla mnie to
> idealne rozwiazanie,.

        Nie chodzilo mi o Della ze stacja dokujaca, ale bardziej o
calkowite uzaleznienie sie od jednego mobilnego komputera vs problem/koszt
podwojnych licencji i synchronizacji danych.

> Co do reszty to sie oczywiscie zgadzam, z ta gwiazkda to jest tak ze
> jak chcesz zmienic cpu to i plyte glowna itd i tez nie wyjdzie
> malo;-))) Dziekuje za obszerna wypowiedz!.

            Prosze bardzo - chcialem tylko zwrocic Twoja uwage, ze takie
rozwiaznie choc wygodne, moze laczyc sie rowniez z potencjalnym
niebezpieczenstwem utraty danych/jedynego narzedzia pracy.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl