Re: 2 czy 4 GB do laptopa?

Autor: strzeli <iberopl_at_neostrada.pl>
Data: Thu 16 Aug 2007 - 07:39:31 MET DST

> Synchronizacja danych - owszem jest meczaca, ale ma tez plusy o
> ktorych wspomnialem w poprzednim poscie. Ja balbym sie postawic wszystko
> na jeden komputer ze wzgledu na wspomniane juz mozliwe przypadki
> pozbawienia sie sprzetu do pracy nawet w przypadku glupiej naprawy
> serwisowej. W przypadku laptopa oddajesz wszystko - lacznie z dyskiem,
> a to strach powierzyc serwisowi nie majac pelnego backupu, nie wspominajac
> o poufnosci danych.

Takiej firmie jak dell mozna zaufac mysle
A co backupu..dyski sa tanie... 400-500zl ... cotygodniowy backup i czlowiek
spi spokojnie.
A jak jest w firmach podobnie... przeciez informacji/hasel nie trzyma sie w
10 komputerach.

> Wygodne, nawet bardzo. Niestety nie ma rozwiazan idealnych :/

Nie rozumiem/? Dell przez stacje daje taka mozliwosc, dla mnie to idealne
rozwiazanie,.

Co do reszty to sie oczywiscie zgadzam, z ta gwiazkda to jest tak ze jak
chcesz zmienic cpu to i plyte glowna itd i tez nie wyjdzie malo;-)))
Dziekuje za obszerna wypowiedz!.

z powazaniem
Lukasz