Re: 2 czy 4 GB do laptopa?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 16 Aug 2007 - 14:46:34 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Andrea
>Wystarczy wprost wskazany warunek konieczny do legalnego użycia
>programu, więc mam też wprost wyrażony zakres użycia niezgodnego z
>licencją (wszystkie przypadki użycia na sprzęcie innym niż Nokia)
>
>PS: tak samo definiuje czasem zakres praw ustawodawca w ustawach: albo
>definiując określone przypadki dozwolone i ustalając że wszystkie inne
>przypadki są niezgodne z prawem,

Akurat w tym wypadku nie ma nigdzie napisane, że nie wolno używać w
żadnym innym wypadku. To ograniczenie wynika bezpośrednio z prawa
autorskiego, więc nie musi być w licencji napisane. I właśnie o to mi
cały czas chodzi - że nie ma zastosowania mechanizm przywołany na samej
górze cytatów powyżej.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Microsoft Office 2000: Powszechny dostęp
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d'