Re: 2 czy 4 GB do laptopa?

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Thu 16 Aug 2007 - 14:42:22 MET DST

Mariusz Kruk pisze:
> epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Andrea
>
> Nie do końca rozumiem. Zgodnie z Twoją dotychczasową argumentacją, masz
> pozwolenie na używanie na Nokii. Tylko tyle. Nie masz explicite zakazu
> używania na czymkolwiek.

Wystarczy wprost wskazany warunek konieczny do legalnego użycia
programu, więc mam też wprost wyrażony zakres użycia niezgodnego z
licencją (wszystkie przypadki użycia na sprzęcie innym niż Nokia)

PS: tak samo definiuje czasem zakres praw ustawodawca w ustawach: albo
definiując określone przypadki dozwolone i ustalając że wszystkie inne
przypadki są niezgodne z prawem, albo definiując określone zakazy, przy
czym wtedy jeśli coś nie jest zakazane WPROST to jest dozwolone.

--
| Andrea | http://czerwona-linia.blogspot.com/ |
There is no such thing as overkill, there is