Re: 2 czy 4 GB do laptopa?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 16 Aug 2007 - 14:35:03 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Andrea
>Oczywiście że jest, zgodnie z zasadami logiki.

Nie do końca rozumiem. Zgodnie z Twoją dotychczasową argumentacją, masz
pozwolenie na używanie na Nokii. Tylko tyle. Nie masz explicite zakazu
używania na czymkolwiek.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Rezygnując z Assemblera -- tracisz na czyte-
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. lości i logiczości programu  (Jacek  Popław-