Re: Napięcie w sieci i wyłączający się komputer.

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Thu 16 Aug 2007 - 13:20:10 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> Ja bym to napisał inaczej: "daje poczucie, że sprzęt jest
> zabezpieczony od strony łącza sieciowego przed przepięciami
> podczas burzy" ;)

W części przypadków pewnie naprawdę zabezpiecza. Nawet takie
zabezpieczenie zresztą jest lepsze niż żadne - patrząc na fakt, że po
każdej większej nawałnicy karty sieciowe sprzedają się jak ciepłe
bułeczki. Cóż, ci co podłączają do płyty głównej mają zwykle większy
problem.

> Chyba, że w środku nie siedzi - jak zazwyczaj - prosty
> układ warystorowy, ale optoizolator z całkowicie separo-
> wanym zasilaniem (w co mi trudno uwierzyć).

Nie wiem co siedzi w środku, nie zaglądałem. Pewnie w tanim badziewiu
rzeczywiście nic porządnego się nie znajdzie.

--
| Andrea | http://czerwona-linia.blogspot.com/ |
There is no such thing as overkill, there is