Re: 2 czy 4 GB do laptopa?

Autor: Athum A. <athum_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Thu 16 Aug 2007 - 12:50:39 MET DST

Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał(a):

> Robiąc sobie dużo kłopotu -- tak.

OK, ale jakiego kłopotu?

> Widać różnice w konfiguracji były zbyt małe. Problem
> pojawiłby się, gdybyś w jednej z maszyn coś rozszerzył
> lub wymienił (po awarii)...

Przypominam, że mówimy o IDENTYCZNYCH pc-tach.

> Poza tym po co robić sobie kłopoty? Komputer w firmie
> pozbawiony dysku i systemu może niepotrzebnie wzbudzić
> podejrzliwość w razie kontroli.

OK, ale co z tego wynika? Coś mogą udowodnić? Jest jakiś obowiązek posiadania
HDD w systemie?

> Krótko mówiąc -- nie wiem po co się tak żołądkujesz.

Ależ wcale :-)

> Zasady są, jakie są. Nie zmienisz ich. Nie próbuj mnie
> przekonywać, że są złe, ja sam chętnie widziałbym inne,
> ale co z tego, nie mam na to wpływu. Jak chcesz coś zdzia-
> łać, to przekonuj ustawodawców lub sądy. A jak nie, to dosto-
> suj się do obowiązującej interpretacji, niekorzystnej w pewnym
> zakresie dla klientów. Może to zabrzmi oportunistycznie,
> ale przynajmniej jest zawsze bezpieczne.

Problem polega na tym, że obowiązujące zapisy licencyjne POZWALAJĄ na takie
zastosowanie. Chyba, że przez ostatnie 3-4 lata coś się w tych zapisach
zmieniło.