Re: Drugi HDD do laptopa

Autor: Piotr M <dopiotrkaZIUUP_at_gmail.com>
Data: Thu 16 Aug 2007 - 10:09:05 MET DST

Roman Sąsiada pisze:

> W temacie wydajności to jak na razie tylko i wyłącznie Seagate Momentus
> 7200.2 - z zapisem prostopadłym.

Np Seagate ST910021AS Momentus (100GB)? Dużo bardziej jest wydajniejszy
od innych marek, można to w praktyce znacząco odczuć? Na Skąpcu można
znaleźć za 350zł Za ta cenę są inne o pojemności 160GB. Opłaca sie wziąć
tego Seagate? Laptop głównie pracuje pod zasilaniem stałym także
prądożeroność jakoby mnie nie interesuje, bardziej myślę o tym że
mocniej będzie sie grzać przez ten dysk, czy to prawda? Bo w sumie to i
tak już dość ciepły jest pod spodem.

--
pozdrawiam, Piotr M