Re: 2 czy 4 GB do laptopa?

Autor: strzeli <iberopl_at_neostrada.pl>
Data: Thu 16 Aug 2007 - 10:08:46 MET DST

> Tak obserwuję to Twoje wybieranie konfiguracji i myślę...
> czy nie lepiej, prościej i szybciej byłoby kupić DWA
> desktopy "wypasione" po prostu? Wydasz tyle samo, a nie
> będziesz miał kombinowania.

Nie czytałes pewnie moich wypowiedzi....
Mam problemy z synchronizacja, to samo ze softem... 2 x photoshop to
przegiecie (programista tez ma photoshopa , kupowalem specjalnie do ciecia)
jako wlasciciel firmy wszystkie koszta ida na mnie... i wydawac po kilka
tysiecy na duplikowanie tak naprawde softu jest bez sensu....
Jedem z grupowiczow dobrze napisal cze komputery coraz czesciej staja sie
tanim dodatkiem do drogiego softu...

z poważaniem
Łukasz