Re: Asus P5K czy P5B?

Autor: SebOLO <mrsebolo_at_kissmyass.o2.pl>
Data: Thu 16 Aug 2007 - 08:36:19 MET DST

> To jeśli nie Asus to co?
> Pozdrawiam,
> Grzegorz

> Zartowalem. To byl persyflaz. Jak Cie stac to bierz. Plyty o klase
> lepsze od innych. Jak ktos kupil w zyciu jednego asusa i mial jakies
> traumatyczne doswiadczenia to odradza.

Haha jednego ASUSa... Kolego ja pracuje w serwisie i najwiecej padów jest
właśnie na płytach Asusa. A sprzedajemy na równo Gigabytów i Asusów -
stosunek napraw to 40 - 60% zdycydowanie na niekorzysc ASUSa. WIec nie
wmawiaj mi ze to dobre płyty. Asus kiedys wyróżniał się jakościowo, dziś to
marka przeciętna i nic jej nie wyróżnia.

--
Seb