Re: przyjme

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Thu 16 Aug 2007 - 09:02:07 MET DST

rs pisze:

> a owszem wypadaloby. wypadaloby rowniez zapytac, jesli ma sie jakies
> watpliwosci i ewentualnie dopiero potem jezdzic po kolesiu. <rs>

Akurat po nikim w tym temacie się nie przejechałem. Natomiast drugą
sprawą jest to, że uważam, że jak ktoś ma tego typu prośby, to nie do
mnie należy wyciąganie powodów, a podać je (choćby w ograniczonym
zakresie) powinien zakładający temat. Sam, bez ciągnięcia za język.

--
| Andrea | http://czerwona-linia.blogspot.com/ |
There is no such thing as overkill, there is