Re: 2 czy 4 GB do laptopa?

Autor: beeton <strzelec_at_wlb.vectranet.pl>
Data: Wed 15 Aug 2007 - 19:03:39 MET DST

Dziekuje Ci za obszerna odpowiedz, duzo mi pomogles, kilka detali wypytam
jutro programiste w firmie, dzieki.
Ew, jakbys gg podal...chetnie bym na priw juz podpytal.

A jak jestes w stanie odpowiedz mi na pytanie: slyszales ze ktos ma w
laptopie 4gb i narzeka (poza bateria) a jak tak to na co.;_)

Sory za moja monotonie, ale kupuje laptopa chyba na dluzej niz 2 lata...
stad tak truje tyłek za przeproszeniem.

z poważaniem
Łukasz