PDA - kilka pytań.

Autor: Sqeeb <sqeeb_at_no.spam>
Data: Wed 15 Aug 2007 - 19:09:07 MET DST

Witam.
Najprawdopodobniej w niedalekiej przyszłości będe chciał zakupić palmtopa,
ale w ogóle nie jestem w temacie. W związku z powyższym mam kilka pytań:
1.a. Czy pod systemy open source dla pda jest jakieś oprogramowanie do
oglądania/przeglądania map?
1.b. Spotkał się ktoś z opcją 2 systemów na jednym PDA? ;-] Tylko się nie
śmiać.
2. Poszukuję palmtopa, który by mi umożliwił(to chyba raczej oprogramowanie
na
niego jest ważniejsze w sumie?):
- nawigacje gps(z tego co zdążyłem zauważyć, większosć to ma),
- przeglądanie map polski(drogowych, samochodowych, fizycznych) oraz innych
krajów;
- przeglądanie, lub stworzenie własnej 'mapy' miejskiego przedsiębiorstwa
komunikacji,
- przydałoby się, gdyby posiadał możliwość komunikacji poprzez IRDA, BT,
MODEM v.90/92,
GPRS, WIFI, ETHERNET;
- wolałbym, żeby posiadał mniej więcej taki wygląd -
http://sklep.zirius.pl/index.php?p880,palmtop-acer-c530
bez żadnych entenek i klawiatury na wierzchu(ale dobrzy by było, gdyby ją
posiadał);
3. Z uwagi na to, że wymieniłem dość sporo featuresów, przyjmijmy, że cena
nie gra roli.

Jak sobie coś jeszcze przypomnę to dopisze.

Z góry dziękuje.

Pozdrawiam,
Sqeeb