Re: 2 czy 4 GB do laptopa?

Autor: beeton <strzelec_at_wlb.vectranet.pl>
Data: Wed 15 Aug 2007 - 17:48:54 MET DST

Hmm;-) Dziekuje za wypowiedz.
Nie kupuje laptopa dla szpanu, to nie ma ładnie wygladac.
Poprostu szukam optymalnego rozwiazania dla mnie, a ze to bedzie moje jedyne
zrodlo pracy ze tak powiem, stad mam tyle watpliwosci.... Chociazby
photoshop... wiem jak bywa i jak przy wiekszych plikach potrafi mulic
komputer.
Przerazilo mnie bo troche opini negatywnych o 4gm ramu w laptopach
przeczytalem, dlatego ciagne moze troche na sile ten temat...
Ale tak naprawde jeszcze nikt nie napisal mi konkretow, dlaczego nie? Co sie
dzieje z laptopem przy 4gb ramu? (poza bateria... temat baterii jest juz
zamkniety).

Tym bardziej pytam ze jak juz pisalem bedzie to moje jedyne urzadzenia,
podpinane pod stacje dokujace...
Składam juz naprawde mocny sprzet (np dysk 7200 bedzie co nie jest w lapach
standardem...) ze roznica w cenie za ram mnie nie zbawi, zalezy mi na
wydajnosci i efektywnosci pracy, jezeli ktos pisze 2gb zamiast 4, prosilbym
o rozwiniecie wypowiedzi, za ktore serdecznie dziekuje.

Mozesz to rozwinac?

z poważaniem
Łukasz