Re: płyta asus P%K

Autor: JeRRy <jerry3d_at_gazeta.pl>
Data: Wed 15 Aug 2007 - 17:45:06 MET DST

To ja ! ;)

---
Dokladnie w moim przypadku tak bylo.
---
Dlatego i ja kopalem w sprzecie zamiast najpierw podopinac
warianty softwareowe.
---
Gdyby nie ten "zgrzyt" z dzwiekiem - nie mam nic do plyty.
Chodzi niezle, zadych bluescreenow. Nie wiem, co by bylo
przy OC (ale poki co, na boxowym chlodzeniu wiatrem
nie pali mi sie do krecenia Q6600 :)
pozdr
JeRRy