Re: Toshiba - wsparcie techniczne, hotline, itp

Autor: Chichotek <zy_at_erpuarg.jnj.cy>
Data: Tue 14 Aug 2007 - 22:47:47 MET DST
Message-ID: <hnuyzd8iu5id.dlg@chichot.truposza.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Był 13 sierpień (poniedziałek) gdy o godz. 22:29 *Markus Sprungk*
napisał(a):

> Technicznie tak, ale w praktyce? Spróbuj się zapytać Acera, Asusa, Lenovo
> czy co tam jeszcze Ci wpadnie na myśl o jakiś problem z systemem

Z reguły proponują uzycie plyty recovery po archiwiwzacji waznych danych :P

-- 
Pozdrawiam, Chichotek
DFI nf4 Ultra, AMD64+AC Freezer, 2xKingston, Gigabyte, 2xSeagate, 
WD, LG, Topower P3 450W EZ, Enermax+2xFander, 21" Gateway, 
MSIE 3.0+Icemat, Logitech UltraX Flat.
Received on Tue Aug 14 22:50:06 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 14 Aug 2007 - 22:51:06 MET DST