Re: dzisiejsze karty graficze - posiadaja pamiec?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Tue 14 Aug 2007 - 22:06:36 MET DST

** Janeo <janeo100@gmail.com> wrote:

> Witam, czy moze mi ktos odpowiedzec, czy dzisiejsze, nowoczesne karty
> graficzne posiadaja swoja wlasna pamiec, w ktorej moga trzymac niektore
> ustawienia zrobione spod programu graficznego? (np. nvidia)

A po co? Program (system operacyjny) nie potrafi samemu ich trzymać? :) To może
niech jeszcze karty nauczą się odpalać oprogramowanie i w ogóle robią wszystko.
:)

> Mam tu szczegolnie na mysli przetrzymywanie w pamieci przestawienia: clone TV
> z 4:3 na 16:9. J.

Masz tu szczególnie na myśli jakiś problem, który nie do końca precyzujesz.
Napisz najpierw konkretnie jaki masz problem (a nie jak wydaje Ci się, że można
go rozwiązać - to później).