Re: Toshiba - wsparcie techniczne, hotline, itp

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Mon 13 Aug 2007 - 22:29:10 MET DST
Message-ID: <5epw20mbtpbt.7ce9s2399l30.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Piotr M napisał(a):

> Zresztą dodam że pomoc techniczną do systemu oem zapewnia producent
> sprzętu a nie sprzedawca przecież. Tak zapewniają w Microsofcie.

Technicznie tak, ale w praktyce? Spróbuj się zapytać Acera, Asusa, Lenovo
czy co tam jeszcze Ci wpadnie na myśl o jakiś problem z systemem

-- 
Markus Sprungk                msprungk(at)post(KROPKA)pl
ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098
Received on Mon Aug 13 22:30:06 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 13 Aug 2007 - 22:51:09 MET DST