Re: monitor panoramiczny i stara karta graficzna problem z rozdzielczosciami

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue 14 Aug 2007 - 01:05:29 MET DST

">>Galeon<<" napisał:

> Kupilem sobie wczoraj panoramiczny monitor Belinea 22 calowy.
>
> Jedkam mam problem z ustawieniam rozdzielczosci. [...]
> Nie mam pojecia jaka jest przy takim monitorze optymalna.

Jeśli monitor ma ekran 16:9, to pewnikiem 1680 x 1050.
A tak z ciekawości: w którym sklepie sprzedają monitory bez instrukcji, w
której jest podana natywna rozdzielczość monitora? Chyba, że nabyłeś na (za
przeproszeniem) Allegro, to wszystko tłumaczy.

> Czy ktos wie, czy bede musial zmienic karte graficzna aby cieszyc sie
> moim nowym nabytkiem?

E, nie, są programiki do ustawiania niestandardowych (?) rozdzielczości,
jeśli podasz jaki masz system operacyjny, to pewnie ktoś Ci rzuci sznurek,
jeśli nie do programu, to na właściwą grupę.

JoteR