monitor panoramiczny i stara karta graficzna problem z rozdzielczosciami

Autor: >>Galeon<< <galeon_at_wytnijtomegapolis.pl.i.to.wytnij>
Data: Tue 14 Aug 2007 - 00:09:48 MET DST

Mam karte graficzna NVIDIA GeForce 2 MX/MX 400. Komputer tez juz kilka
latek ma. Jednak calkiem dobrze dziala i nie chce go zmieniac, bo nie
mam takiej potrzeby.

Kupilem sobie wczoraj panoramiczny monitor Belinea 22 calowy.

Jedkam mam problem z ustawieniam rozdzielczosci.(Tak jakby nie bylo
odpowiedniej do wyboru, same na zwykle lcd'ki) Nie mam pojecia jaka jest
przy takim monitorze optymalna.

Inna kwestia, ze moze przez moja karte graficzna mam klopot z wybraniem
ustawien. przeciez wtedy takich monitorow nie bylo.

Czy ktos wie, czy bede musial zmienic karte graficzna aby cieszyc sie
moim nowym nabytkiem?

Stery zainstalowalem nowe (chyba najnowsze jakie sa do mojej starej
karty) nvidia forceware 91.48-2kxp-whql.exe ale nie widze roznicy