Re: Laptop dla studentki architektury

Autor: ZOMO <fuckonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 13 Aug 2007 - 23:27:43 MET DST

"akloczko" <akloczko@polbox.com> wrote in message news:f9qfk9$8rg$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Moja wina co do Certino miało być Core Duo. Komputer ma kłopoty z obróbką 3D. Nie przeczę , że należałoby przeinstalować Win.
> Co do śmieci to ma Pan dużo racji.
> Andrzej

jak problem z 3D to nie procesor ale karta, no ale nie wyobrazam sobie
co to za 3D skoro ati 256mb nie daje rady - manipulowanie w 3D modelem
osiedla 20 blokow w Archicadzie (z drzewkami, teksturami i cieniami) ??
ja mam w pracy karte intela 64 MB i przyznam ze chodzi kiepsko, ale
po odpowiednim skonfigurowaniu softu (Sketchup) jakos sobie radze...

no chyba ze to 3D to renderingi, ale w tym przypadku to kazdy rdzien
i megahertz dodatkowo to zysk, trzeba miec najszybszy procesor jaki sie da

co do RAM-u to zgadzam sie - Archicad potrafi zjesc i 4GB, ale wszystko jest
kwestia wywazenia ilosci elementow w projekcie... wiem ze czasy takie ze
trudno zaliczyc projekt bez wizualki ktora 5 lat temu liczyly farmy stacji graficznych
, ale bez przesady, kiedys ludzie rysowali olowkami i rapitografami

Zomo