Re: nagrywanie dvd

Autor: ten <m_at_m.org>
Data: Mon 13 Aug 2007 - 23:32:37 MET DST

Spróbuj nagrywać z weryfikacją zapisu. Wtedy cała zapisana część
dyskietki jest porównywana z plikami oryginalnymi i wyjdzie jeśli jest
błąd bo będzie różnica w zapisie. Inna przyczyna to może być zużywający
się laser. Gdy miałem taką sytuację, dyskietki zapisywane były a
następnie nie dawały się odczytać, bądź były puste aż napęd się całkiem
uszkodził. Niekiedy zdarzało mi się to na dyskietkach gorszej jakości.