Re: jaki antyvir? kaspersky VS nod32

Autor: ZOMO <fuckonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 13 Aug 2007 - 23:33:58 MET DST

"Feromon" <ferromon@op.pl> wrote in message news:f9pkkv$73m$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Taaa, nie wtrąca się. Nawet wirusom. Na kompie gdzie był NOD Kasperski wymiótł "spod szafy" 4 wirusy.
> Fakt, że Kasperski jest upierdliwy, ale można to przecież wyłaczyć.

mozna GO wylaczyc? to po co kupowac??
mozna wylaczyc monitowanie ? co to da kiedy blokuje konfiguracje routera ??

2 razy w zyciu dalem szanse Kasperskiemu, nie wiem czy dam 3 raz
bo moze znowu uslysze o nowej wersji ktora wreszcie jest user-friendly...?
na razie uzywam NODa ii jestem zadowolony, z kasperskim byly same problemy

Zomo