Re: Intel czy AMD - zmiana bebechów

Autor: be_er <be_er_at_na.gazecie.pl>
Data: Mon 13 Aug 2007 - 16:42:24 MET DST

"Marx" napisał:
> Lepiej niech przestudiuje
> http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic=168134

Dzięki za linka. Poczytam

> Do w/w zastosowan w zupelnosci wystarczy zintegrowana karta graficzna

Serio?
Do obróbki w Photoshopie i do kompresji video również?
Troszkę mnie zaskoczyłeś... - muszę zgłębić temat :-)
Nie masz pod ręką linków do jakichś ciekawych testów, benchmarków?

> Osobiscie moge polecic procesor e2160 ktory ladnie sie podkreci,

Tego akurat chcę uniknąć... Przez kilkanaście lat mojej styczności z
komputerami unikałem kręcenia jak ognia :-) I chyba się nie zmienię...

Dzięki za info
Pozdrawiam