chlodzenie LGA775.

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Mon 13 Aug 2007 - 10:08:07 MET DST

Hej.
Dzis podczas grania i lekkich upalow zagotowalo mi sie boxowe chlodzenie
od C2D E4300 (podkrecony na 3GHz). Normalnie sie nie gotuje ale wyje i
chodzi na 2500rpm. Chcialbym ciut ciszy i teraz pytanie, co kupic pod
LGA775 co by dobrze chlodzilo tego proca i byloby by *bardzo* cicho?
Myslalem o jakims Scythe Ninja/Infinity czy Thermaltake Silenttower ale
dwie rzeczy, to jest strasznie duze/ciezkie i pewnie bedzie mi wystawalo
poza obudowe, dwa cena tez zaporowa 150zl, trzy pasywnie pewnie nie moze
chodzic, wiec trzeba cooler do tego i wtedy bedzie slychac? czy mozna go
puscic na 500rpm? Moze jakies tansze alternatywy aczkolwiek takze prawie
nieslyszalne?:)

--
Pozdrawiam,
Maciek