Drukarka do wydruków na papierze 160-180g

Autor: michalek <michales_at_polbox.pl>
Data: Mon 13 Aug 2007 - 09:44:02 MET DST

Potrzebuję kupić drukarkę laserową do dużej ilości wydruków
(no może nie gigantycznej - ale ok. 15tys./mies.)
Ale na papierze/kartoniku 160-200g.

Mam zamiar kupić używaną HP4100 z opisu wynika, że ma
tzw. prostą ścieżkę prowadzenia papieru (arkusze podawane
z przodu po 100szt. wychodzą z tyłu) i że akceptuje ten typ
podawania papier do 200g.

Pytanie do użytkowników którzy to stosowali - czy rzeczywiście
działa dobrze a nie zacina się np. po 10-20 kartkach?

Pytanie do znawców drukarek HP - czy model HP4200 różni się
tylko większą szybkością od wybieranego przeze mnie 4100
czy może jest w czymś lepszy (kosztuje 2 razy drożej więc zasta
nawiam się czy warto dopłacać).

Pytanie do użytkowników innych drukarek - czy polecacie inny
typ drukarki do takich wydrukow?

Dzięki